Nu börjar det!

Mars-2012 Här börjar husbyggandet!!! Sååå spännande och en helt galen känsla att bygga nytt!

Vi har valt att själva göra allt markarbete, samt övervåning och garage..så det är mycket att göra..


Vi har kollat på stora lägenheter, radhus, hus, äldre hus, ja i stort sett alla alternativ men helt plötsligt en dag sa D - Vi ska inte bygga nytt då?

Vi började kolla på det och kom snabbt fram till att det skulle bli det bästa för oss, vi behöver många sovrum eftersom vi varannan vecka är sex personer i familjen.

måndag 30 september 2013

Jag ber 1000 ggr om ursäkt för dåligt bloggande nu för tiden men jag skall såklart skärpa till mig !
skall även försöka lägga upp bilder ifrån övervåningen !
Vi satt och pratade häromdagen och kom på att - herregud vad vi hunnit med på 2 år. vi har startat två nya firmor var. Jag har utbildat mig till hudterapeut, vi har byggt huset ( som dock inte är klart än men ) MEN KUL HAR VI HAFT!! Även om det är ett sjuukt slit .

Ha en fin kväll alla :)

1 kommentar:

  1. Jag är väldigt nyfiken på bilder från öv, har väntat =) Så jag tänkte att jag drar iväg ett litet medd.

    SvaraRadera